eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychoduRe: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
    Date: Sun, 25 Apr 2010 19:29:43 -0500

    Czabu wrote:
    > Witam,
    >
    > mam pytanie związane z rocznym rozliczeniem podatku osoby pracującej i
    > pobierającej emeryturę.
    >
    > Zakład pracy w PIT-11 wykazał podwyższone koszty uzyskania przychodu ze
    > względu na "więcej niż jeden stosunek pracy". Jest to nieprawda,
    > emerytura przecież nie jest "stosunkiem pracy" - mam rację?

    masz

    > Do PIT-37 wpisać tą kwotę wyliczoną przez zakład pracy, czy prawidłową -
    > 1335zł?

    1335 zl
    no chyba, ze jest to w innej miejscowosci i tylko komus sie zle zaznaczylo.
    A tak przy okazji, jak ci wyjdzie spora dopłata, to sie nie zdziw, bo
    pewnie "kwote zwolnioną" tez odliczali.
    A może i nie.
    Bo jak pani zaznaczyla wiecej niz jeden stosunek pracy to ten "p..ny
    komputer", ktory zawsze robi inaczej niz powinno byc nareszcie przestał
    "kowte zwolnioną" uwzgledniać.

    Wszystko zalezy od umiejetnosci ksiegowej.