eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu › Re: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
  • Data: 2010-04-26 18:17:30
    Temat: Re: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Czabu wrote:

    > Masz rację, rzeczywiście tak było. Swoją drogą trochę to dziwne, IMHO
    > koszty powinny być liczone proporcjonalnie do przepracowanych dni, ale
    > to by było chyba zbyt proste... ;-)

    co by bylo gdyby to w innej bajce.
    narazie jest tak, ze koszty są miesieczne. Jesli w danym miesiacu
    pracowało sie w wiecej niz jednym zakładzie(etacie itp itd) to kazdy
    naliczy koszty i wszystko jest ok nawet jesli nie pracowało sie
    jednoczesnie.

    > Za co? Za pomoc w wypełnieniu pitu Matuli? ;-) Bez przesady ;-)

    ty sie nie smiej. Masz licencje doradcy podatkowego?
    Jak nei masz to lepiej za kogos pitow nie wypelniaj, ani w sprawach
    prawa podatkowego nie doradzaj, bo to słono kosztuje.

    > Całkiem nieźle sobie radzisz ;-)
    >
    > A już tak prawie poważnie, wszyscy dookoła sami pity wypełniają, w
    > więzieniach nie siedzą, to chyba jednak nie jest to takie trudne ;-)

    to, ze nie siedza, nie oznacza, ze nie mozna ich posadzic.

    > Po to jest chyba ta grupa, żeby dopytać i zrozumieć jak są wyliczane
    > podatki. Na dłuższą metę to bardzo cenna wiedza :-)

    nie, tak grupa nie jest po to. Z definicji ta grupa podpada pod
    udzielanie porad podatkowych bez licencji.
    Tu sie nie dopytuje i nie doradza, to sie ewentualnie wymienia poglądy.