eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu › Re: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
  • Data: 2010-04-26 17:55:01
    Temat: Re: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hr4beu$8lv$3@inews.gazeta.pl...

    > Bo jeśli w jednym miesiacu dostałeś wypłatę ze starego i nowego powiedzmy
    > zakładu, to w tym miesiacu bedziesz miał podwójne KUP. I wowczas w pit-37
    > faktycznie rozliczysz ten miesiac jako miesiac w ktorym pracowales w dwoch
    > zakładach. Wystarczy pracowac jeden dzien w miesiacu by sie kup nalezały,
    > wiec rownie dobrze możesz ich miec naliczonych 30 razy.

    Masz rację, rzeczywiście tak było. Swoją drogą trochę to dziwne, IMHO koszty
    powinny być liczone proporcjonalnie do przepracowanych dni, ale to by było
    chyba zbyt proste... ;-)

    > nie swoje na dodatek.
    > wiesz, ze mozes zarobic za to 50 tys w plecy?

    Za co? Za pomoc w wypełnieniu pitu Matuli? ;-) Bez przesady ;-)

    > wez to lepiej zanies do kogos kto sie na tym zna, bo tak bez ogladania
    > papierow to wrozka bylaby lepsza niz ja.

    Całkiem nieźle sobie radzisz ;-)

    A już tak prawie poważnie, wszyscy dookoła sami pity wypełniają, w
    więzieniach nie siedzą, to chyba jednak nie jest to takie trudne ;-)

    Po to jest chyba ta grupa, żeby dopytać i zrozumieć jak są wyliczane
    podatki. Na dłuższą metę to bardzo cenna wiedza :-)

    Pozdrawiam
    Czabu