eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu › Re: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
  • Data: 2010-04-26 06:15:13
    Temat: Re: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hr2mpa$9p1$2@inews.gazeta.pl...

    > 1335 zl
    > no chyba, ze jest to w innej miejscowosci i tylko komus sie zle
    > zaznaczylo.

    To jest ta sama miejscowość.
    Dodatkowa informacja: osoba do marca zeszłego roku pracowała na pełnym
    etacie, a od kwietnia pracowała na 1/2 etatu i zaczęła pobierać emeryturę.
    Umowa na pełen etat została rozwiązana i podpisana nowa na 1/2 etatu, z tym
    samym pracodawcą, w tym samym miejscu. Być może z tego wynika, że księgowa
    zaznaczyła to pole, ale wg mnie to ewidentny błąd, przecież chodzi o dwa
    _równoczesne_ stosunki pracy...

    > A tak przy okazji, jak ci wyjdzie spora dopłata, to sie nie zdziw, bo
    > pewnie "kwote zwolnioną" tez odliczali.
    > A może i nie.

    Cholera... Jak to na szybko sprawdzić? W ręku mam jedynie PIT-11.

    > Bo jak pani zaznaczyla wiecej niz jeden stosunek pracy to ten "p..ny
    > komputer", ktory zawsze robi inaczej niz powinno byc nareszcie przestał
    > "kowte zwolnioną" uwzgledniać.
    > Wszystko zalezy od umiejetnosci ksiegowej.

    Niestety chyba po raz kolejny okazuje się, że w tym konkretnym przypadku są
    mizerne...

    Pozdrawiam
    Czabu