  • Data: 2009-03-07 15:09:23
    Temat: Re: Podwójne zdrowotne - czy traci się prawo?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gou2u8$khg$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > zdrowotnej? Chyba nie, bo przecież jest normalnie ubezpieczona już przez
    > pracodawcę. Gdyby jednak traciła prawo do opieki zdrowotnej to byłby
    > bezsens, w takim razie za co płaci pracodawca?

    Nie traci sie - i malo tego - z tego drugiego ubezpieczenia, nawet nie da
    sie skorzystac!!!!
    Gdy zegnalem sie z etatem, to mi nawet nei chcieli od reki wydac
    'biznesmenskiej" ksiazeczki zdrowotnej , choc to drugie zdrowotne oplacalem
    ponad 5 lat!!!
    Dopiero jak wplynely pierwsze skladki spoleczne oplacane preze mnie, wtedy
    mi wydali.
    Wniosek taki, ze to drugie zdrowotne to jest typowy absurd - ubezpieczenie
    od niczego. Jesli pracujesz i prowadzisz DG, do uprawnien liczy sie tylko to
    oplacane przez pracodawce, na podstawi eksiazeczki stemplowanej przez
    pracodawce.

    Pozdrawiam
    SDD