  • Data: 2009-03-07 15:18:38
    Temat: Re: Podwójne zdrowotne - czy traci się prawo?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-03-2009 o 16:04:11 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

    > Witam,
    > Tak sobie myślę o tym bezsensownym podwójnym ubezpieczeniu zdrowotnym.
    > Osoba zatrudniona na etat + własna DG musi płacić dodatkowo drugi raz
    > (oprócz tego co płaci już pracodawca) ubezpieczenie zdrowotne.

    Nie masz racji, przynajmniej formalnie. Ubezpieczenie zdrowotne zostało wydzielone
    z podatku, po to żeby jako tako uniezależnić budżet "służby zdrowia" od doraźnych
    targów politycznych.
    Także wcześniej było dokładnie tak samo, tyle że szło to z podatków więc ludzie tego
    nie widzieli i nie burzyli się.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek