  • Data: 2009-03-08 20:30:26
    Temat: Re: Podwójne zdrowotne - czy traci się prawo?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki zdecydowałem się już na opcję bez chorobowego, najwyżej będę żałował,
    ale pomyślałem, że jak będę biegać z papierami do ZUSu, żeby dostać kilka
    złotych, to mogę się jeszcze bardziej rozchorować :)
    Zgłosiłem za to rodzinę do zdrowotnego i tutaj klops. Mam małą córeczkę,
    noworodek niedawno urodzony i nie ma jeszcze PESELu. Okazuje się że w durnym
    płatniku nie mogę tego zrobić, bo potrzebny jest PESEL. Chory system, to
    znaczy, że co, że córeczka nie ma prawa do opieki zdrowotnej, bo hydra
    systemowa nie wypluła dla niej jeszcze numeru?
    Poza tym co to za dziwne pytania na tym druku? Np. czy żona pozostaje ze mną
    we wspólnym gospodarstwie domowym, g... ich to obchodzi.
    A jeśli nie, to co? Nie mogę ubezpieczyć?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz