  • Data: 2009-03-16 18:53:27
    Temat: Re: Paragon dzien przed wysylka
    Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raz - w zakresie uproszczonej sprzedaży VAT. Celem określania na bieżąco
    > limitu do zwolnienia.

    Tak masz racje prowadze ta ksiazke. Chodzilo mi o to, ze nie prowadze
    deklaracji VAT 7, gdzie te terminy ksiegowania sa dosyc istotne.

    > Drugi raz z okazji kasy rejestrującej.
    > W świetle art.111 ustawy o VAT i łaski z paragrafu 3.4 rozporządzenia:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/5,35,64574,0.html
    > ...bo na pytanie "na jakiej podstawie określił Pan, że nie przekroczył
    > limitu" musi udzielić odpowiedzi podatnik :D

    Na kasie mam wszystko ze stawka ZWL. Nie wychodzi mi vat wogole. I tak
    bedzie dopoki nie przekrocze limitu.

    > IMO bardzo rozsądnie.

    Wiec jaki problem z tym "dzien wczesniej paragon" dla ustawodawcy? Nie moge
    tego pojac. Jedyna roznica to chyba taka, ze w razie czego wpadne o jeden
    dzien wczesniej w VAT (jak przekrocze limit). Chyba sie powinni cieszyc :)

    > Ale problemy robią Wysoki Sejm i Minister Finansów.

    Ja wiem, ze masz przepisy w jednym paluszku i probujesz mi to naswietlic od
    strony prawnej przy okazji pokazujac absurd przepisow. Zapytam sie inaczej.
    Ile urzad dowali mi kary za wystawianie paragonow dzien wczesniej? Jakis
    cennik :) ?

    MarkX