  • Data: 2009-03-16 21:06:04
    Temat: Re: Paragon dzien przed wysylka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Mar 2009, TomN wrote:

    > Hmmm,
    > Art. 108. Pełnomocnik nie może być drugą stroną czynności prawnej,
    > której dokonywa w imieniu mocodawcy, chyba że co innego wynika z
    > treści pełnomocnictwa albo że ze względu na treść czynności prawnej
    > wyłączona jest możliwość naruszenia interesów mocodawcy.

    Brzmi dobrze.
    Jeszcze nie wiem co mi się w powyższym nie podoba, nie umiem
    sformułować, ale pewnie coś bardziej w związku ze "stanem
    faktycznym"...

    > To już jest Twoje założenie, że wątkotwórca nie sprzedaje towarów
    > oznaczonych np. numerem seryjnym (i nie sa to bilety NBP ;>)

    Przyznaję że tak, uprościłem i nie zaznaczyłem (na 98%++ to
    się mści taką uwagą - słuszną - jak Twoja :)), faktycznie
    np. wystawienie na alledrogo "lodówek o numerach seryjnych
    1325324, 1325325, 1325326, 1325327 i 1325328" (zamiast
    "5 lodówek marki LG GC 051 SS" (wybór losowy) zmienia
    poważnie pole do rozważań :D

    pzdr, Gotfryd