  • Data: 2009-03-16 21:39:39
    Temat: Re: Paragon dzien przed wysylka
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0903162201330.2256@quad>:

    > Brzmi dobrze.
    > Jeszcze nie wiem co mi się w powyższym nie podoba, nie umiem
    > sformułować, ale pewnie coś bardziej w związku ze "stanem
    > faktycznym"...

    Stan faktyczny umów zawieranych na np. allegro jest taki, że kupujący
    zamawia i płaci sprzedającemu za towar, a dodatkowo płaci za przesyłkę
    więcej niż wynosi taryfa przewoźnika -- dlaczego by tego nie traktować
    jako wynagrodzenie pełnomocnika?

    No ta możliwość naruszenia interesów mocodawcy? Bez pełnomocnictwa
    powinien wysłać, a tym bardziej skoro mu za to płacą :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]