  • Data: 2009-03-16 21:20:15
    Temat: Re: Paragon dzien przed wysylka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Mar 2009, MarkX wrote:

    > ?

    > Nie widze zwiazku.

    Mój kiks - wydawało mi się że idzie *również* o zwolnienie z kasy.
    A skoro kasa już jest, to i część problemów odpada.
    Widać źle wykasowałem cache po którymś wątku z paragonem *nie*fiskalnym,
    mea culpa!

    > Przeciez kazdy wplyw rejstruje na kasie. Obojetnie czy kase dostaje na
    > konto, czy do reki.

    Możesz, ale jak ktoś nie ma kasy, to "na konto" nie musi liczyć do
    limitu kasy fiskalnej (po spełnieniu warunków "powiązania").
    Kiks z powodu wyżej - dla "bezkasowca" to ważne.

    > Po kija mi faktura od kuriera jak ja nie moge miec kosztow? Jestem na
    > ryczalcie. Chce kupowac na fakture, sprzedawac wszystko poprzez kase i tyle.
    > Chce miec wszystko maksymalnie uproszczone (na ile to mozliwe).

    Też pomyliłem - siakoś dla odmiany mi ryczałt umknął :(

    > I niby po co mi ta faktura wew. ? Ja nie mam kosztow. ZERO.

    Jak Ci p. Marysia wyśle nieodpłatnie, to kosztów oczywiście
    nie masz. Ale przychód i obrót do opodatkowania jak najbardziej!
    Nawet na ryczałcie.

    pzdr, Gotfryd