  • Data: 2009-03-16 21:13:08
    Temat: Re: Paragon dzien przed wysylka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Mar 2009, MarkX wrote:

    > Tak masz racje prowadze ta ksiazke. Chodzilo mi o to, ze nie prowadze
    > deklaracji VAT 7, gdzie te terminy ksiegowania sa dosyc istotne.

    Ale *deklaracja* a *ewidencja* to dwie różne sprawy!

    [...]
    > Na kasie mam wszystko ze stawka ZWL.

    Chyba pomyliłem wątki - byłem przekonany że chodzi o firmę bez kasy.

    > Wiec jaki problem z tym "dzien wczesniej paragon" dla ustawodawcy? Nie moge
    > tego pojac.

    Ja też nie.
    Niejednokroć obrywam (na grupie, tej i .prawo) za to, że piszę o tym
    jak ja rozumiem dany przepis (lub zestaw przepisów), tak jakbym je
    popierał.
    O nie - jest całe mnóstwo bzdur z których zdaję sobie sprawę i NIJAK
    mi się nie podobają.
    Od głupiego pomysłu z "oryginałem faktury" do regulacji ruchu
    drogowego (ze sławnym zakazem "jazdy rowerem obok innego uczestnika
    ruchu" na czele).

    > Ja wiem, ze masz przepisy w jednym paluszku

    Nienienie :)
    Z rzadka zdarza mi się nie poplątać tej gmatwainy... ale raczej tylko
    z rzadka. Nigdy nie wiadomo czy nie występuje jakiś dobrze ukryty przepis,
    jak np. ten o obowiązku dostarczania faktur :> (z prawa telekomunika-
    cyjnego oczywiście)

    > Ile urzad dowali mi kary za wystawianie paragonow dzien wczesniej? Jakis
    > cennik :) ?

    Nie próbowałem, nie wiem :D

    pzdr, Gotfryd