  • Data: 2009-09-02 17:09:02
    Temat: Re: Paragon a faktura
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > To jest prawda.
    > Ale w niczym nie uchybia to prawu sprzedawcy do wystawienia jej za 7 dni
    > (nie 7 dni od sprzedaży, tylko 7 dni od prośby :)), takoż jest trochę
    > "obok" wątku - bo f-ra z dopiskiem "na cele konsumenckie" to nadal JEST
    > faktura :)

    no dobra, ale jaki to ma cel ? Dokopanie klientowi ? Równie dobrze
    mógłby dopisać - "ten Pan był na zakupach z ładną kobietą, będąca
    prawdopodobnie jego kochanką". Czemu nie ? Tylko nadal nie widzę, jaki
    ma to cel. Co to obchodzi sprzedawcę.

    Oczywiście zakładamy, że kupujący podał "niezwłocznie" wszystkie
    elementy konieczne do wystawienia faktury.

    Wojtek