  • Data: 2009-09-03 10:04:53
    Temat: Re: Paragon a faktura
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > a teraz dalszy ciag tej krytyki, zeby stała sie odrobine merytoryczna - na
    > kogo glosowac?

    To zależy jakie masz poglądy. Jeśli jesteś socjalistą, głosuj na
    Polską Partię Pracy, jeśli liberałem, głosuj na UPR, jeśli
    ekoterrorystą, głosuj na radykalną partię zielonych.

    Ważne jest, aby mieć poglądy. Ludzie, którzy głosują na obecne duże
    partie nie mają poglądów, ponieważ same partie ich nie mają. Programy
    partii są napisane bardzo ogólnikowo, można pokusić się o stwierdzenie,
    że często tych programów nie ma (jeśli by wylać obecną w nich wodę).

    Same partie też zmieniają poglądy w zależności od sytuacji - obniżymy
    podatki (przed wyborami), a po wyborach podwyższają i jakoś nikt nie
    widzi w tym sprzeczności. Prawicowa z nazwy partia PIS ma pomysły,
    którymi nie powstydziłaby się komunistyczna partia Chin itp.

    Ludzie - w swojej masie - to mało myślące istotny, głosujące na tych
    ludzi, którzy ładnie wyglądają w TV i ładnie mówią.

    --
    Liwiusz