  • Data: 2009-08-30 09:41:35
    Temat: Re: Paragon a faktura
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:
    > Przecież napisał Ci, że nie na podstawie dopisku.
    > Dowód sobie możesz zaksięgować jaki chcesz,
    > ale w obliczu dodatkowych "wyjaśnień" on się może nie obronić.

    Ale jakich wyjaśnień?

    Coś w tym rodzaju:
    "Klient uparcie domagał się faktury. Broniłem się jak mogłem i uległem
    dopiero jak mi pogroził kontrolą z US. Ale w odwecie zrobiłem mu jakiś
    debilny dopisek. Byłem dzielny! Prawda?"

    Czy to miałeś na myśli?

    Może jeszcze, żeby była jasność.

    Nie pochwalam kombinowania z niby sprzedażą konsumencką i zamianą
    paragonów na faktury jak mi się towar spodoba. Ale tego typu działania
    to raczej trzeba sobie wpisać w ryzyko działalności, skoro już ktoś
    zajmuje się sprzedażą wysyłkową. A recydywistów zawsze można
    "przeczołgać" wystawiając fakturę do odbioru w siedzibie.

    Piotrek