  • Data: 2009-08-30 17:16:31
    Temat: Re: Paragon a faktura
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef napisał:

    > Ale rozpatrujemy przypadek, gdzie nie ma procedury
    > z fakturą w okienku, tylko przy wydaniu towaru
    > decydujesz się na paragon albo fakturę.
    > I w zależności jak decydujesz, taki jest cel zakupu.

    od kiedy paragon świadczy o celu zakupu?
    a może w sytuacji "jedengo okienka", kiedy po raz pierwszy w danej
    jednostce dokonałam zakupu nie mam czasu czekać, aż bardziej lub mniej
    obeznana z klawiaturą istota wpuka moje dane do programu?

    > (nie ma kolejki :-)) Przecież można sobie zgodny z prawem
    > regulamin kupowania wystawić publicznie, ale nie badałem
    > jaki to ma wpływ na obrót :-)

    a gdzie jest niezgodność z prawem wystawienia faktury nie później niź w
    7 dniu od dnia zakupu, przy zwrocie sprzedawcy paragonu fiskalnego?;>

    > A jak Ci ktoś na fakturze dopisze: "Ten Pan kupił te duperele
    > na potrzeby osobiste, ale potem pomyslał, że może upchnie to w kosztach,
    > albo coś tam innego" to może to mieć wpływ na klasyfikację tego dokumentu
    > przez jakąś tam kontrolę, albo i nie musi.

    a na jakiej podstawie ten ktoś ma prawo coś takiego wpisać? i tym
    bardziej, jaki skutek prawny taki dopisek ma wywrzec? ktos już o
    rózyczkach i aniołkach w ramach dopisków wspominał;> równie dobrze, mogą
    byc kwiatki zamiast kropek nad literką i;>

    > Niestety dopisek nie chroni od omówionych przez Was praktyk (wykorzystania
    > ochrony sprzedaży konsumenckiej), bo pojawia się już po fakcie.
    >
    > Jakoś trzeba z tym walczyć.

    z czym?

    a teraz proszę nie odbierać tego personalnie....

    ale jak czytam wypowiedzi typu, że lepiej na zimne dmuchać, to
    przypominają mi się czasy kontroli po ministrze finansów, który
    wprowadził osławioną ustawę....i kontrole, które odmawiały prawa do
    zwrotu, bo było brak kodu, bo kropka w nazwie była po spacji, a po
    spacji miał być cudzysłów

    i to wszystko kojarzy mi sie z jednym słowem

    paranoja;>