  • Data: 2009-08-30 08:14:09
    Temat: Re: Paragon a faktura
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli na fakturze są wszystkie dane firmowe to możesz dopisać również, że są
    > to prezenty dla królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków.
    > Skutek (w kontekscie wpuszczenia w koszty) będzie identyczny.

    Pewny jesteś? W przypadku kontroli mogą (nie muszą bardziej powęszyć). Jeśli
    dojdzie do krzyżowej kontroli, to w przypadku możliwosci złozenia wyjaśnień
    przeze mnie oświadczę, że kupiłeś jako konsument. Jak odbijesz tą piłęczkę,
    jeśli US zakwestionuje Ci koszt?

    Nie zmusisz mnie do innego oświadczenia, bo:
    1) nie lubię osób, kótre kupują na odległość, sprawdzają sprzęt i: (a) odsyłają
    (b) chcą fakturę na firmę
    2) na firmę muszę fakturę wysatwić obligatoryjnie. Wystawienie jej po 7 dniach
    (a zazwyczaj tak jest) byłoby przyznaniem się do wykroczenia/przestępstwa
    obowiazkowego niewystawienia (własnie, jak jest ten przypadek traktowany?)