  • Data: 2006-02-14 08:53:26
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net> szukaj wiadomości tego autora

    > Co w przypadku kiedy zakupu dokonujesz w np. małopolsce, gdzie jesteś
    > przejazdem i kupujesz towar sporej wartości, a zamieszkujesz w
    > zachodniopomorskim?
    > Po fakturę wyślesz kuriera?
    > Wystawienie dowodów powinno być na bieżąco realizowane.
    > Sugestia że towar nie został "wprowadzony" ponieważ dopiero przyjęto go na
    > magazyn - lekko się nie trzyma kupy. Bo skoro jest widoczny w "systemie"
    > jednak został wprowadzony do tego systemu - IMO.

    Miałem na mysli nieco inna sytuację. Zamowileś towar, dziś teraz przywieźli.
    Ty akurat pojawiłes się po odbiór w momencie, gdy zaczął sie rozładunek.
    Mogę ci powiedzieć, byś czekał. Staram sie jednak nie trzymać klienta, a ci
    siespieszy. Idę wiec Ci na rękę. Zabierasz swoje od razu. A ja wystawię ci
    fakturę dopiero za godzinę, jak przyjmę m.in. twój zamowiony towar.
    Mieszkasz daleko? Znaczek kosztuje 1,30.
    Oczywiście, jeśli chcesz od razu, to czekaj tą godzinę.

    --
    jacenty