  • Data: 2006-02-17 21:14:42
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym spróbował "bo dokonuje sprzedaży, a nie tylko wydaje towar z
    > magazynu".

    > A to ja zapłacę, kiedy dostanę fakturę :)

    > U mnie też tak jest. Powód zdroworozsądkowy: nie mam ochoty się grzebać
    > z błędami pracowników. Mają tylko przykazane poinformować, że po fakturę
    > koniecznie z paragonem (kasa fiskalna). I bez tego nie dać. Tyle że
    > fakturę wyślę w razie potrzeby (pomijając przypadki złośliwe pt.
    > "poproszę pudełko zapałek i fakturę").
    >
    > --
    > Jarek
    > To tylko moje prywatne opinie.

    Ja również wystawiam faktury np. na koniec miesiąca, ale jest to kwestia
    umówienia się z odbiorcą który co jakiś czas coś kupuje a aby nie księgować 20
    faktur ( bo za to płaci ) trzymam fakturę otwartą i piszę wtedy kiedy sobie
    tego zażyczy. U mnie nabywca nigdy nie czeka na fakturę. Nie ma takiej
    potrzeby. Nawet na przywołane pudełko zapałek wystawię fakturę jeżeli kupujący
    sobie zażyczy. Co on z nią zrobi to jego sprawa. Chyba tylko można uzyć w
    s.....u jeżeli na bardzo miękkim papierze. A odnośnie błędów w fakturach, jakie
    błędy mozna tam popełnić ? Człowiek który nie potrafi poprawnie wypisać
    dokumentu sprzedaży nie powinien pracować w handlu. Chyba że będzie zamiatał
    magazyn, bo układać na półce już bym się bał mu polecić.