  • Data: 2006-02-14 14:25:16
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyobraź sobie że to się zdarza. Po prawdzie podejrzewam że nie
    > "o sporej wartości" ale kilka lat temu ktoś (Tristan ?) pisał
    > że dał się zaskoczyć tak w kiosku na dworcu: "a fakturę dostanę ?
    > -oczywiście -to poproszę... -no i fakturę... -a po fakturę to pojutrze,
    > jak szef wypisze".

    > To jest do ustalenia - może sprzedawca przyjmie zlecenia na przesłanie
    > tejże faktury.
    > ODPŁATNIE żeby była jasność.

    Jedno nie podlega dyskusji - takie odsyłanie po odbiór f-ry za jakiś czas
    utrudnia życie nie tylko w sytuacji, gdy jesteś w podróży i nie ma szans aby
    wrócić za kilka dni po odbiór. Miałam taki przypadek w swoim osiedlowym
    sklepie papierniczym, gdzie uzupełniałam jakieś biurowe braki firmowe i
    panienka odesłała mnie po odbiór f-ry za parę dni, jak będzie szefowa. I tak
    spacerowałam parę razy, a szefowa to była jeszcze na urlopie, a to
    zapomniała, a to jeszcze coś. Od tamtej pory już nie robię tam zakupów na
    firmę (a osobistych też mi się nie chce).
    Graszka.