eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdmowa wystawienia faktury › Re: Odmowa wystawienia faktury
  • Data: 2006-02-13 22:08:46
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 13 Feb 2006, it was written:

    >> Nikt nie ma obowiązku niczego "doręczać".
    >> Ma obowiązek "wystawić" i tyle.
    >
    > Zgoda.
    > Ale czasami jednak towar w sklepie jeszcze nie jest "wprowadzony do
    > komputera do magazynu", a klient juz go kupuje tuż po jego rozładowaniu. Sam
    > czasami proszę klientów, by po fakturę przyszli za godzinę lub przy okazji
    > innego dnia. Moze z tego powodu i TEN sprzedawca chciał wydać fakturę
    > troche później (na spokojnie wprowdzić f. zakupu). Tylko zamiast poprosić
    > klienta o wyrozumiałość to brutalnie mu powiedział: Odbierz za 2 dni.

    Ale prezentujesz stanowisko dotyczące etyki kupieckiej, grzeczności,
    czegokolwiek - a nie prawa.
    Ma prawo jak najbrutalnie powiedzieć "za siedem dni i do widzenia".
    Częściowo jest to uzasadnione: jak ktoś prowadzi np. centralną
    numerację faktur w sieci sprzedaży (na komentarze że .... no nic
    nie powiem, ale *wolno* mu...) to nie jest w stanie zapewnić
    bieżącego wystawiania i już.
    Mniej więcej tak samo jak klient zakładu foto dopiero po wszystkim może
    dowiedzieć się że przecież "my negatywów nie dajemy"... (powinienem
    napisać: RAWów, ale nie wszyscy jeszcze kojarzą co za zwierz :))
    Też "nieładnie" (że po) i też ma prawo...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1