  • Data: 2003-06-12 08:25:28
    Temat: Re: Nieuczciwy dostawca - co robić
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:001301c33049$2ffa8940$87a272c3@oemcomputer...

    > To spowoduje u niego ogromny VAT do zapłaty ( bo sprawa jest od 1999 r.) i
    > zakładam, że nie jest w stanie go zapłacić. Ale przy okazji składania
    korekt
    > będzie musiał dołączyć wyjaśnienia i zmusimy go by w tych wyjaśnieniach
    > znalazły się kopie rejestrów z naszymi danymi.

    To jest bardzo dobry sposób, ponieważ jezeli zadeklaruje ten VAT a go nie
    zapłaci, to będzie to jego sprawa i go będzie ścicgał poborca skarbowy - Ty
    nic do tego nie będziesz miał.

    A teraz do innych czy to prawda, że jezeli mój dostawca rźnie na Vacie to ja
    w przypadku kontroli krzyzowej dostanę po uszach i będę musiał odliczony VAT
    oddać?