  • Data: 2003-06-13 07:46:15
    Temat: Re: Nieuczciwy dostawca - co robić
    Od: "ela" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawomir Dabrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bcbs9s$lod$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik ela <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bca2kk$ovo$...@n...news.tpi.pl...
    > ,,,
    PODATKU

    > To właściwie jakie jest Twoje zdanie? Bo z poprzedniego postu wynika, że
    > uważasz, że machlojki dostawcy nie mają wpływu na odbiorce - może sobie
    > odliczyć VAT i spać spokojnie, a teraz cytując przepis, który wyraźnie nie
    > pozwala na odliczenie VATu niewykazanego w deklaracji przez dostawcę sama
    > sobie przeczysz.
    >
    > była dopiska że się doinformowałam
    było o zabezpieczeniu sie przed takimi dowcipnisiami
    czyli wystąpić do dostawcy o ewidencję VAT i deklarację VAT
    i otrzymani potwierdzenia że transakcje są ujęte w ewidencji VAT
    i w deklaracji VAT to wrazie kontroli nalezy przedstawić takowy
    dowód i mimo że kontrolujący u Twojego kontrahenta / dostawcy/
    nie znależli kopi faktur możesz spać spokojne
    jeżeli moje wywody i tak są malo przekonujące proponuję rozmowę
    z kompetentnę osobą w US nie
    piszpanną pozdrawiam ela