  • Data: 2003-06-13 08:17:34
    Temat: Odp: Nieuczciwy dostawca - co robić
    Od: "Slawomir Dabrowski" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > było o zabezpieczeniu sie przed takimi dowcipnisiami
    > czyli wystąpić do dostawcy o ewidencję VAT i deklarację VAT
    > i otrzymani potwierdzenia że transakcje są ujęte w ewidencji VAT
    > i w deklaracji VAT to wrazie kontroli nalezy przedstawić takowy
    > dowód i mimo że kontrolujący u Twojego kontrahenta / dostawcy/
    > nie znależli kopi faktur możesz spać spokojne
    > jeżeli moje wywody i tak są malo przekonujące proponuję rozmowę
    > z kompetentnę osobą w US nie
    > piszpanną pozdrawiam ela

    Masz to na piśmie? Jeżeli nie to wiesz ile to jest warte?
    Zapoznałaś się z art. 32a ustawy? Chyba nie, bo tam wyraźnie pisze o
    "dodatkowym zobowiązaniu" czyli o w tym wypadku o dodatkowo wymierzanych 30%
    kwoty niesłusznie odliczonego VATu, natomiast samą kwotę podatku naliczonego
    trzeba zwrócić o czym, też wyraźnie, pisze w przytoczonym przez Ciebie art.
    rozporządzenia.