  • Data: 2007-11-13 10:38:47
    Temat: Re: Leasing a czynsz
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Staszewski pisze:

    > Szanujmy sie ... akurat pytam wielu osob o to co z tym zrobic.
    > Dzwonilem do 2 US kazdy ma inne zdanie na ten temat jedni mowia o jakims
    > zwrocie podatku 2 mowia o braku przeciwwskazan przy czym uwaga na
    > leasing bo moze wlepic kare za odstapienie.
    > Ty na listach piszesz hmm.. jakbyto powiedziec nic ciekawego jak
    > narazie.Tylko wypytujesz o malo istotne rzeczy. patrz pytanie:
    > Wiec czy oplaca mi sie pojsc na uklad czyli wynajac w tej firmie lokal
    > za cene rowna leasingowi??
    > czyli np. lokal za 2500zl netto??
    > Czy takie rozwiazanie bedzie tez z punktu widzenia dla mnie jakos
> [...]
    Dodam ze nie pytalem firmy leasingowej o podatek tylko o to czy mozna u
    nich przeprowadzic cesje umowy bo w nie kazdym leasingu mozna.
    Ale osoba odpisujaca zwrocila mi uwage na ten fakt (przyznam iz nie
    wiedzialem o problemach jakie moga wystapic) wiec zaczalem szukac jak
    kazdyby to zrobil.
    Mysle ze nikt nie zna calego prawa na pamiec.
    pozdr.
    Paol