  • Data: 2007-11-14 09:59:31
    Temat: Re: Leasing a czynsz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Nov 2007, Paweł Staszewski wrote:

    > To faktycznie szkoda csazu skoro Ona jest tu wodzem.

    E tam. To że skorygowałeś stanowisko widziałem, chwali się, może się
    więc nie obrazisz na pytanie czy rtfm killfajla sobie przeczytałeś ;)

    > A co trzebabylo napisac?

    Inaczej: pogodzić się, że jeśli ktoś domaga się danych, to widocznie
    dane które podałeś są niewystarczające.

    > Bez przesady.

    Ciekawe, jak reagujesz, kiedyś ktoś Cię poprosi "zrób mi" (koniec prośby) ;)

    > Chce zrobic cesje = fakt
    > czego; leasingu (auto) = fakt
    > Firma majaca to auto w leasingu ma podatek liniowy = fakt

    OK

    > dzwonie do 2xUS i mowia sprzeczne informacje jedni ze mozna bez problemu inni
    > ze nie mozna bo firma majaca podatek liniowy w momecie cesji na mnie bedzie
    > musiala placic blizej nieokreslony podatek = fakt

    Już wiesz od czego jest US :]

    > Ksiegowa z tej firmy mowi ze bedzie z tym problem ale tez nie mowi dokladnie
    > jaki tylko mowi ze chodzi o podatki bo maja liniowy = fakt

    No to musisz OD NIEJ wyciągnąć informację, co jej się nie widzi, i toż
    napisałem. Brak podstaw do znalezienia "haka".
    Być może taki istnieje, ale wynika z informacji którą ona MA a której
    my NIE MAMY - mam na myśli coś, co może wynikać z jakich waszych
    wzajemnych powiązań. Dla "przypadku ogólnego" zastrzeżeń nie widać.

    > Kolo z leasingu pisze ze moga byc problemy z podatkiem = fakt

    Nienienie.
    Zwyczajnie nie wierzę że nie umiesz czytać tekstów marketingowych!
    On Ci napisał, że "masz się wypchać z pytaniami do niego i sprawdzić
    sobie sam, bo nie chce żebyś później przyłaził z głupimi pretensjami
    do niego".
    Sorry, to przełożone na zrozumialszy język "sugerowałbym żeby
    Państwo..." które nam zapodałeś
    ;)
    Bynajmniej z tego (co zacytowałeś) NIE wynika, że mogą mieć miejsce
    jakieś SZCZEGÓLNE problemy. Ale ów "kolo" nie wie, czego Ty oczekujesz
    po takiej cesji - my też nie ;), byli tu już tacy, co chcieli przy
    różnych operacjach uzyskać dwukrotne zaliczenie wydatku w koszty
    i czuli się zawiedzeni że "było nie tak".

    > A ja spytalem jaka bedzie roznica w sensie czy 2500zl w czynszu czy 2500zl
    > w leasingu a co sie wywiazalo ?? dywagacja na temat zupelnie inny.

    A zauważyłeś może, że to grupa DYSKUSYJNA? ;)
    Przecież takie pytanie brzmi prowokacyjnie: niby jaka różnica mogłaby
    w ogóle być?

    > Pozdrawiam

    Wzajemnie :)

    Gotfryd