  • Data: 2007-11-14 12:29:18
    Temat: Re: Leasing a czynsz
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > E tam. To że skorygowałeś stanowisko widziałem, chwali się, może się
    > więc nie obrazisz na pytanie czy rtfm killfajla sobie przeczytałeś ;)

    > Inaczej: pogodzić się, że jeśli ktoś domaga się danych, to widocznie
    > dane które podałeś są niewystarczające.

    No tak zgodze sie iz informacji bylo w sumie niewiele "stawialem na to
    iz ktos cos podobnego juz tutaj robil" Jesli mialbym wiecej tych
    informacji mysle ze moglbym sam nie dywagowac nad tym wszystkim widzac
    to z wielu i to roznych stron.

    > Ciekawe, jak reagujesz, kiedyś ktoś Cię poprosi "zrób mi" (koniec
    > prośby) ;)

    > OK

    > Już wiesz od czego jest US :]

    Tak wiem iz puki nie napisze pisma z wyrazeniem opinii to moge uzyskiwac
    informacje calkiem nieprzydatne lub sprzeczne.

    > No to musisz OD NIEJ wyciągnąć informację, co jej się nie widzi, i toż
    > napisałem. Brak podstaw do znalezienia "haka".
    > Być może taki istnieje, ale wynika z informacji którą ona MA a której
    > my NIE MAMY - mam na myśli coś, co może wynikać z jakich waszych
    > wzajemnych powiązań. Dla "przypadku ogólnego" zastrzeżeń nie widać.

    Tak i zrobilem to dzisiaj.
    Powiedziala mi iz bedzie musiala oddac podatek ktory juz odliczyla z
    tych 8 miesiecy leasingu (chodzi o te 60% ktore mozna sobie odliczyc do
    kwoty 6000zl)
    Nie wiem czy tak jest ale bede pisal w tej sprawie do US pismo o opinie
    Bo lubie zaczynac ale bez problemow ktore moga sie ciagnac i snic po
    nocach :)
    Nie jestem za rozwiazaniem zamiany leasingu na czynsz.
    Bo pojawiaja sie inne problemy prawne jaki eksploatacyjne(np wyjazd tym
    autem za granice ... leasingodawca zastrzegl sobie iz z auta nie moga
    korzystac osoby trzecie wiec wiadomo musze jezdzic z pismem ktore mowi o
    fakcie iz moge korzystac z auta. Puki bylem tam zatrudniony to niebylo
    problemu a jak juz zlozylem wypowiedzenie to pismo z ktorym jezdze jest
    niewazne. Podobny problem jest z paliwem. No i co po splacie leasingu ?
    trzeba przeciez jakos przekazac to auto mi i zas nastepny problem jakim
    jest sprzedanie go mi.)

> [...]
    > sobie sam, bo nie chce żebyś później przyłaził z głupimi pretensjami
    > do niego".
    > Sorry, to przełożone na zrozumialszy język "sugerowałbym żeby
    > Państwo..." które nam zapodałeś
    > ;)
    > Bynajmniej z tego (co zacytowałeś) NIE wynika, że mogą mieć miejsce
    > jakieś SZCZEGÓLNE problemy. Ale ów "kolo" nie wie, czego Ty oczekujesz
    > po takiej cesji - my też nie ;), byli tu już tacy, co chcieli przy
    > różnych operacjach uzyskać dwukrotne zaliczenie wydatku w koszty
    > i czuli się zawiedzeni że "było nie tak".

    jak wyzej.

    > A zauważyłeś może, że to grupa DYSKUSYJNA? ;)
    > Przecież takie pytanie brzmi prowokacyjnie: niby jaka różnica mogłaby
    > w ogóle być?

    A no roznica :) bo zazwyczaj odpowiadam na listach zwiazanych z
    programowaniem i ta jest prosciej:)
    Pare funkcji i po sprawie. zazwyczaj bez wywodow :) tylko ew. poprawki
    kodu. :)

    > Wzajemnie :)
    >
    > Gotfryd

    Mysle ze faktycznie podalem malo informacji ale bazowalem na tym co mialem.

    Pozdrawiam
    Paol