  • Data: 2007-11-13 17:02:21
    Temat: Re: Leasing a czynsz
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Tue, 13 Nov 2007, Paweł Staszewski wrote:
    > [...do Maddy...]
    >
    > Czekaj.
    > Czy Ty chcesz powiedzieć, że formę zapłaty uważasz za rzecz ISTOTNĄ
    > dla podatku??
    > Co za różnica, czy te 2500 zł wpłacisz, czy skompensujesz?
    > Nie wiem czy widzisz, ale sypiesz zagadkami. Dziwne, że potem
    > warczysz jak ktoś próbuje w tym się połapać :]

    > Gratuluję przekonania ;)
    > Ale to OT - w sumie, to my wszyscy wiemy MNIEJ niż Ty, bo mniej
    > wiemy o stanie faktycznym: tylko tyle, ile zechcesz napisać.
> [...]
    To faktycznie szkoda csazu skoro Ona jest tu wodzem.
    A co trzebabylo napisac?
    Bez przesady.
    Chce zrobic cesje = fakt
    czego; leasingu (auto) = fakt
    Firma majaca to auto w leasingu ma podatek liniowy = fakt
    dzwonie do 2xUS i mowia sprzeczne informacje jedni ze mozna bez problemu
    inni ze nie mozna bo firma majaca podatek liniowy w momecie cesji na
    mnie bedzie musiala placic blizej nieokreslony podatek = fakt
    Ksiegowa z tej firmy mowi ze bedzie z tym problem ale tez nie mowi
    dokladnie jaki tylko mowi ze chodzi o podatki bo maja liniowy = fakt
    Kolo z leasingu pisze ze moga byc problemy z podatkiem = fakt
    A ja spytalem jaka bedzie roznica w sensie czy 2500zl w czynszu czy
    2500zl w leasingu a co sie wywiazalo ?? dywagacja na temat zupelnie inny.

    Pozdrawiam
    Paol