  • Data: 2007-11-13 12:21:40
    Temat: Re: Leasing a czynsz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Nov 2007, Paweł Staszewski wrote:
    [...do Maddy...]
    > Tylko wypytujesz o malo istotne rzeczy. patrz pytanie:
    > Wiec czy oplaca mi sie pojsc na uklad czyli wynajac w tej firmie lokal za
    > cene rowna leasingowi??
    > czyli np. lokal za 2500zl netto??

    Czekaj.
    Czy Ty chcesz powiedzieć, że formę zapłaty uważasz za rzecz ISTOTNĄ
    dla podatku??
    Co za różnica, czy te 2500 zł wpłacisz, czy skompensujesz?
    Nie wiem czy widzisz, ale sypiesz zagadkami. Dziwne, że potem
    warczysz jak ktoś próbuje w tym się połapać :]

    > Wiec pewnie wiesz na ten temat tyle co ja.

    Gratuluję przekonania ;)
    Ale to OT - w sumie, to my wszyscy wiemy MNIEJ niż Ty, bo mniej
    wiemy o stanie faktycznym: tylko tyle, ile zechcesz napisać.
    A jako że piszesz rzeczy które wprowadzają, jakby to oględnie
    ująć, w lekkie zdumienie, to są powody aby przyjąć że coś opisujesz
    nieściśle albo mocno nieściśle.
    Mnie nijak nie dziwi, że Maddy usiłuje dociec skąd się wziął
    koncept "komplikacji przy liniowym".
    Bo jeśli "ktoś tak powiedział", to na pierwszy rzut oka możliwości
    są dwie: ten ktoś MIAŁ PODSTAWY, więc czegoś co jest ważne
    nie napisałeś, albo że... chciał "mieć cię z głowy" i tyle.
    Możliwość trzecia jest taka, że wchodzi w grę jakiś "hak"
    czysto prawny. Nie dziwi Cię, ze nikt z grupy o nim nie
    wspomina? Może dlatego, ze RACZEJ takiego nie ma? ;)
    FYI: nie jestem doradcą, nie jestem księgowym, mam DG które
    od kilku lat rozliczam "liniowo".

    [...]
    > A jesli chodzi o liniowy i "jakies problemy podatkowe" to potwierdzila mi to
    > jeszcze ksiegowa firmy ktora teraz ten leasing ma i chciala zrobic cesje na
    > mnie.

    Ale CO POTWIEDZIŁA, bo zaiste piszesz tak, że z tego nikt nic nie wie?

    > A co do mojego liniowego:
    > Nie moge miec liniowego tylko zasady og. z racji swiadczenia uslug na rzecz 2
    > bylych pracodawcow.

    Czekaj, to z jakiej okazji wspominałeś o "liniowym"?
    Przecież firma, która ewentualnie przejmie Twoje zobowiązania, nijak nie
    stanie się "byłym pracownikiem" Twojego pracodawcy!

    pzdr, Gotfryd