  • Data: 2007-11-13 10:35:10
    Temat: Re: Leasing a czynsz
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:

    > I to wszystko?
    > Tam nie ma słowa o liniowym 19%, jak ty to wykombinowałeś???
    > Żadne _szczególne_ kłopoty, których byś nie miał jakbyś sie rozliczał wg
    > skali, z tego tytułu Ci nie grożą.
    >
    > Zaraz, czy Ty sie pytałeś firmy leasingowej czy możesz korzystać z
    > liniowego podatku? A jak cię ząb boli to idziesz do masażysty?
    Szanujmy sie ... akurat pytam wielu osob o to co z tym zrobic.
    Dzwonilem do 2 US kazdy ma inne zdanie na ten temat jedni mowia o jakims
    zwrocie podatku 2 mowia o braku przeciwwskazan przy czym uwaga na
    leasing bo moze wlepic kare za odstapienie.
    Ty na listach piszesz hmm.. jakbyto powiedziec nic ciekawego jak
    narazie.Tylko wypytujesz o malo istotne rzeczy. patrz pytanie:
    Wiec czy oplaca mi sie pojsc na uklad czyli wynajac w tej firmie lokal
    za cene rowna leasingowi??
    czyli np. lokal za 2500zl netto??
    Czy takie rozwiazanie bedzie tez z punktu widzenia dla mnie jakos
    korzystne czy tez strace na tym iz auto np. nie bedzie ST w mojej firmie ??

    Wiec pewnie wiesz na ten temat tyle co ja.

    Nie robi sie tego codziennie wiec chce miec obraz przedstawiony przez
    wielu ludzi jaki i US.

    > Maddy

    A jesli chodzi o liniowy i "jakies problemy podatkowe" to potwierdzila
    mi to jeszcze ksiegowa firmy ktora teraz ten leasing ma i chciala zrobic
    cesje na mnie.

    A co do mojego liniowego:
    Nie moge miec liniowego tylko zasady og. z racji swiadczenia uslug na
    rzecz 2 bylych pracodawcow.

    Pozdrawiam
    Paol