  • Data: 2002-05-12 20:54:10
    Temat: Re: Ksiegowanie w KPiR
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 12 May 2002 14:25:02 +0200), "qbass"
    <q...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Witam Grupowiczow!
    >Rozpoczalem dg, polegajaca na wykonywaniu i sprzedazy zdjec-reklamowych,
    >reportazowych itp. ( rozliczam sie na zasadach ogolnych-KPiR) i mam problem
    >jak zaksiegowac w koszty fakture za wywolanie filmu i wykonanie zdjec z
    >laboratorium fotograficznego. De facto sprzedaje zdjecia - czy faktura z
    >laboratorium powinna sie znalezc w kolumnie" zakup towarow handlowych, czy w
    >"pozostalych kosztach"?

    Oczywiście, że koszty. Przecież sprzedajesz nie zdjęcia, które kupiłeś
    od zakładu, ale swoje własne, wyprodukowane przez zakład na Twoje
    zlecenie. To tak jakbyś napisał książkę i ją sprzedawał samodzielnie.
    Koszt wydruku wstawiasz do KUP...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)