  • Data: 2002-05-15 23:13:27
    Temat: Re: Ksiegowanie w KPiR strasznie długie i napastliwe - mimozy, nie czytać
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 May 2002, Maddy wrote:
    [...zamiast mimozy będzie kaktus...]
    >+[...cięcie złośliwe...] Tego było trzeba.

    ...kawy, znaczitsja...
    [...]
    >+ A propos sprawy która chyba zapoczątkowała ten wątek - jeżeli klient
    >+ zamawia u mie zdjęcia z komunii dziecka, ja ich robie 5 rolek, a on
    >+ kupuje 1, to nie znaczy że reszta to towar. Kto kupi zdjęcia z cudzej
    >+ komunii?

    Maddy, please, ty też nie wszystko czytasz jak należy ;)
    Wątek jest o zdjęciach REKLAMOWYCH i FOLDERACH.
    Jak się uleżą to nabiorą wartości ;> (jak przy okazji
    stołków ktos mi to wytłumaczył :)) - historycznej... !
    [...]
    >+ Aha.. a na koniec roku zrobimy remanent i zostanie nam na stanie
    >+ transport, sztuk 3 po 50 km każdy.

    ROTLF, dobre ! :)

    >+ Gratulacje, [...]

    A dziękuję, dziękuję, nie ma za co ;)