  • Data: 2002-05-16 11:24:23
    Temat: Re: Ksiegowanie w KPiR strasznie długie i napastliwe - mimozy, nie czyta
    Od: "Berbec" <b...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale jak w końcu z tym nieszczęsnym naszym fotografem?
    > Ja bym wpisał w zakup towaru te zdjęcia, a po jakimś czasie zrobił
    protokół
    > zniszczenia z uzasadnieniem, że 0zł wartości rynkowej.
    > No, co ty na to?

    Wypowiem sie, choc nie jestem znawca tematu, jak niektorzy z Was. Prowadze
    podobne uslugi fotograficzne. W momencie zakladania firmy niemozliwe bylo
    abym byl na karcie podatkowej, bo korzystalem z uslug podwykonawcy
    (laboratorium) - dostalem wiec KPiR. Po 4 latach mialem kontrole. Wszystkie
    zdjecia wykonane przez laboratorium byly ksiegowane jako pozostale wydatki i
    bylo to w porzadku dla kontrolerow.
    Sam nie wyobrazam sobie zebym mial robic remanent z np. wywolania filmow.
    Widocznie wywolanie zdjec moja kontrola uznala jako robote podwykonawcy, a
    nie jako towar handlowy.

    Pozdrawiam,
    Ryszard.