  • Data: 2002-05-16 21:53:21
    Temat: Re: Ksiegowanie w KPiR strasznie długie i napastliwe - mimozy, nie czyta
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Berbec <b...@z...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ac089t$93b$...@n...tpi.pl...
    > protokół
    >
    > Wypowiem sie, choc nie jestem znawca tematu, jak niektorzy z Was. Prowadze
    > podobne uslugi fotograficzne. W momencie zakladania firmy niemozliwe bylo
    > abym byl na karcie podatkowej, bo korzystalem z uslug podwykonawcy
    > (laboratorium) - dostalem wiec KPiR. Po 4 latach mialem kontrole.
    Wszystkie
    > zdjecia wykonane przez laboratorium byly ksiegowane jako pozostale wydatki
    > bylo to w porzadku dla kontrolerow.
    > Sam nie wyobrazam sobie zebym mial robic remanent z np. wywolania filmow.
    > Widocznie wywolanie zdjec moja kontrola uznala jako robote podwykonawcy, a
    > nie jako towar handlowy.

    Nie, no remanent z wywołania filmów to ja też sobie nie wyobrażam :)
    Remanent to spis towarów handlowych na stanie (w skrócie).
    Ale weź pod uwagę, że kontrola kontroli nierówna. Jakby tak u naszego qubasa
    była np. 5 stycznia, a on ma u siebie 500 folderów reklamowych no to się
    czepią jak ich nie będzie miał na remanencie. Może je wpisać w zakup wtedy
    sprawa prosta. A jak wpisze że to jego produkt no to trochę dziwne bo nie ma
    zakupu surowców, materiałów itp służących produkcji. Ale, że ma podwykonawcę
    to może przejdzie. Tak czy tak do remanentu trza wpisać.
    Ja bym wpisał w zakup towarów bo wtedy sprawa jest czysta. Ale jak wpisze w
    wydatki to może też przejdzie.

    WS