    Date: Tue, 16 Aug 2011 15:02:57 +0200
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Fakturowanie złożonej usługi

    W dniu 2011-08-16 14:54, Marek pisze:
    > Czyli wygląda na to, ze aby być w zgodzie z prawem to muszę wyliczyć każdą
    > śrubkę itp.
    > Powtórzę jeszcze część druga mojego pytania:
    > często kupuję duże ilości kołków, wkrętów, cyny lutowniczej,
    > które wykorzystuję do świadczenia usług. Czy moge sobie wpisywac taki towar
    > w koszty, bez szczegółowego rozliczania, czy koniecznie wciągac ten towar na
    > magazyn i przy usłudze liczyć ile wkretów, czy innych drobiazgów użyłem i
    > przepuszczać to wszystko przez kasę fiskalną ?
    Czy kupując mieszkanie dostajesz jakąkolwiek specyfikację w rodzaju ile
    zużyto pustaków, ile kilo cementu, ile tynku, ile przewodów położył
    elektryk, ile złączek zastosował itd? Pomijam już sprawę umieszczenia
    tego na dowodzie zakupu, ale czy na jakimkolwiek dokumencie dostajesz
    taką specyfikację? Owszem, dostawca powinien w razie kontroli potrafić
    wskazać na co poszły określone materiały, ale przy dużym obrocie
    zwyczajnie nie da się tego zrobić, biorąc zwłaszcza pod uwagę, że część
    idzie np. na straty.

    Maciek