  • Data: 2011-08-16 12:54:11
    Temat: Re: Fakturowanie złożonej usługi
    Od: "Marek" <brak@email_no_spam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał
    > A że życie sobie, a przepisy sobie? W 99,9% przypadków kontroler do tego
    > się nie przyczepi, ale w 0,1% przypadków już tak. Podobnie z fakturami i
    > ich treścią.

    Czyli wygląda na to, ze aby być w zgodzie z prawem to muszę wyliczyć każdą
    śrubkę itp.

    Powtórzę jeszcze część druga mojego pytania:
    często kupuję duże ilości kołków, wkrętów, cyny lutowniczej,
    które wykorzystuję do świadczenia usług. Czy moge sobie wpisywac taki towar
    w koszty, bez szczegółowego rozliczania, czy koniecznie wciągac ten towar na
    magazyn i przy usłudze liczyć ile wkretów, czy innych drobiazgów użyłem i
    przepuszczać to wszystko przez kasę fiskalną ?

    Pozdrawiam
    Marek