  • Data: 2011-08-18 08:46:20
    Temat: Re: Fakturowanie złożonej usługi
    Od: Elab <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wiem że Ty lubisz Kodeks Cywilny, ale ja bym go nie "wpychał" na siłę
    > do postępowania kontrolnego które może się skończyć karą 100kEUR OIDP.
    > Jak już UKE, UOKiK czy kto to kontroluje wpadnie o 6:00 to raczej Ty
    > będziesz musiał wykazywać że te kondensatory są poprawnie przylutowane.

    ja znam osobiście przypadek, że urząd celny zakwestionował znaczki CE
    elektroniki z chin ( aby było śmiesznie zrobił to już po odprawie ) i
    cała partia towaru trzymana była przez około rok na składzie celnym do
    wyjaśnienia ( a tylko same opłaty za trzymanie na składzie ...przerosły
    kilkakrotnie wartość urządzeń ), więc te .... CE to nie takie wcale hop
    siup. Po czym okazało się że towar spełnia CE i urząd celny oddał towar,
    nie mówiąc nawet przy tym słowa przepraszam.