  • Data: 2012-05-12 18:38:07
    Temat: Re: FV w PDF
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-12 16:48, Nixe wrote:

    > Pardon? A cóż to za firmy i ich dziwne interfejsy?
    > Fakturę albo dostajesz mailem w PDF albo wchodzisz na stronę firmy,
    > logujesz się i sam sobie drukujesz, również w PDF.
    > Jakież to specyficzne oprogramowanie jest do tego potrzebne?

    Uciążliwa jest różnorodność tych systemów, specjalne numery klientów,
    mniej lub bardziej wymyślne wymogi co do haseł i na koniec fikuśne
    interfejsy. Jest to po prostu niewygodne - żyjąc w PRLu wolałbym więc FV
    papierową.

    Na myśli miałem UPC, gdzie przypadkiem antywir zablokował mi którąś
    wersje Javy. Ja sobie jeszcze poradze, ale co zrobi osoba nie znajaca
    sie na komputerach.

    Dla mnie do idiotyzm, dla którego nie znajduje wytłumaczenia, w całej
    zachodniej europie moge dostac FV na maile, w PRLu nie.