  • Data: 2012-05-13 00:44:38
    Temat: Re: FV w PDF
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-12 23:31, Nixe wrote:

    > No ale jakie konkretnie? Nie instalowałam nigdy żadnego dodatkowego
    > oprogramowania, które uniemożliwia mi dokonywanie modyfikacji na
    > otrzymanych fakturach*. Ciekawa więc jestem, co to za oprogramowanie i
    > dlaczego w dodatku - zdaniem Rafała - inne w zależności od wystawiającej
    > faktury firmy.

    Tu się nie zrozumieliśmy - każda firma ma swój własny interfejs ze
    swoimi własnymi danymi do logowania. Gdy proceder przybiera masową skalę
    (kontrahenci nie wysyłają do siebie dokumentów, tylko je udostępniają),
    czas potrzebny na uzyskanie ich w formie elektronicznej niż czas
    potrzebny na uzyskanie ich w formie papierowej (otwarcie koperty). Tak
    nie powinno być (jeżeli wogole mowimy o tym, ze e-panstwo ma cokolwiek
    ułatwiać).