  • Data: 2012-05-14 00:29:57
    Temat: Re: FV w PDF
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2012 16:38, Nixe pisze:

    > Pytałam, po co ktoś miałby modyfikować otrzymaną fakturę.

    To jest bardzo dobre pytanie. Pewnie odnośne służby skarbowe i ogólnie
    ludzie którzy stoją za przepisami o fakturach, sądzą że faktury
    elektroniczne byłyby masowo modyfikowane w celu wykonywania ogromnych
    przekrętów na VAT

    > Ale certyfikowany podpis czy generalnie wystawienie i przesłanie faktury
    > w sposób gwarantujący integralność to problem wystawcy a nie odbiorcy.

    Problem obu. Bo żeby fakturę można było odliczyć, musi być fakturą. A wg
    poprzednich przepisów faktura była fakturą tylko kiedy była ta cała
    gwarancja integralności.

    p. m.