  • Data: 2012-05-13 00:42:16
    Temat: Re: FV w PDF
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-12 22:51, witek wrote:

    > takie, które nie pozwalało ci zmienić treści faktury pomiedzy wystawcą a
    > drukarką.
    > PDF takiej gwarancji nie daje.

    Tyle, że wiele firm udostępnia u siebie faktury właśnie w PDF (nie
    wysyła ich do Ciebie). Ambaras w tym, że tak czy siak otrzymujesz PDF'a,
    tylko Ty się musisz bawić z interfejsami zamiast skorzystać z możliwości
    jakie wykorzystywane są legalnie na całym świecie (e-mail).

    Mi mniej czasu zabiera otwarcie koperty niż zabawa z klikaniem, hasłami
    i drukowaniem przy każdej firmie.