  • Data: 2009-10-16 11:47:42
    Temat: Re: Dotacje Paypal a urząd skarbowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Oct 2009, domino773 wrote:

    > Załamujecie mnie chłopaki.

    Są jeszcze dwie wersje, niekoniecznie zgodne z tematyką
    nazwy grupy ;) (idzie o słowo "prawo").
    Niestety państwo strzela sobie samo w kolano - bo jedni
    po prostu maskują się w "szarej strefie", wystarczy że
    konto założą... gdzie to pisałeś, w Tobago? ;)
    Drudzy idą "na żywioł", na zasadzie "jakoś to będzie".
    I tylko promil z nich łapie się na kłopoty :>, bo to
    też prawda: w przepisach aparat urzędniczy wikła się tak
    samo, jak "zwykli obywatele".

    [...]

    > Nigdy nie zajmowałem się kwestiami podatkowymi w naszym kraju, bo
    > wszystko spadało na pracodawcę, ale teraz widzę że chyba lepiej
    > założyć firmę gdzieś w Tobago...To przecież nie jest do ogarnięcia dla
    > zwykłego śmiertelnika.

    Masz przy okazji *jeden z elementów*, stanowiący przyczynek do narzekań
    (przez pracowników) na pracodawców: z jednej strony nie ma chętnych
    do "konkurencji", również z tych z tych co są "paraDG" (czyli pozorującymi
    DG, mimo faktycznego "pracowania" dla konkretnej firmy na warunkach
    mocno pracowniczych) większość sama nie zajmuje się papierkologią,
    zaś z drugiej - chciałbym widzieć tych wszystkich "narzekaczy", jak
    sami rozliczają *własnego* pracownika.

    pzdr, Gotfryd