  • Data: 2009-10-15 21:53:31
    Temat: Re: Dotacje Paypal a urząd skarbowy
    Od: domino773 <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > z tego co pamietam, tylko do najblizszej nowelizacji przepisow,
    > ktorych dotyczyla interpretacja. Wszystkie interpretacje wydane przed
    > nia, traca swoja wiazaca moc (http://bubleprawne.gazeta.pl/Bubleprawne/1,87291,48
    16558.html
    > ).

    Załamujecie mnie chłopaki. Czyli mam za coś zapłacić, cieszyć się że
    "mam na piśmie" a za parę miesięcy dostanę po tyłku, bo przepis się
    zmienił, ja nic nie wiedziałem, nikt mnie nie poinformował. Chyba nie
    inaczej, skoro np. księgowej nie będę wynajmował i mówił jej "płacę ci
    za to żebyś czyła czujna, śledziła, węszyła".
    Nigdy nie zajmowałem się kwestiami podatkowymi w naszym kraju, bo
    wszystko spadało na pracodawcę, ale teraz widzę że chyba lepiej
    założyć firmę gdzieś w Tobago...To przecież nie jest do ogarnięcia dla
    zwykłego śmiertelnika.