  • Data: 2009-10-15 18:47:06
    Temat: Re: Dotacje Paypal a urząd skarbowy
    Od: domino773 <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile mi wiadomo to od 2007 roku interpretacje wydają nie US, ale
    > Ministerstwo Finansów - właśnie po to żeby nie było 1000 różnych
    > interpretacji w tej samej sprawie. Wypełniasz
    wniosek:http://tinyurl.com/yzb9hhvhttp://tinyurl.com
    /yzqvhzp
    > płacisz chyba około 75 zł i czekasz do 3 miesięcy na interpretację i
    > śpisz spokojnie :-)

    Widzę że pytanie ma być sformułowane na zasadzie "czy tak ma być,
    że...." oraz że ja sam mam przytoczyć jakieś paragrafy z kodeksów,
    przepisów, potwierdzające stan faktyczny czy co tam ma być....Szczerze
    to nie wiem jak miałbym sformułować pytanie, a mówicie jeszcze o
    zusie....koszty, koszty... a 3 miesiące to dla mnie wieczność...Kupię
    hosting, wydam program z informacją "Dotacje przyjmuję od Stycznia
    2009" ??!!!
    Dobra, widzę że o kant d.... taka działalność na małą skalę. Już mi
    przeszło z tym softem i donationware. Szkoda fatygi jak miałbym
    zarobić na nim 100, 200 miesięcznie albo nawet nic. Może ktoś inny się
    zdecyduje, ale ja niestety odpadam.