  • Data: 2009-10-15 17:27:29
    Temat: Re: Dotacje Paypal a urząd skarbowy
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Paź, 16:19, domino773 <d...@g...com> wrote:
    > Możesz napisać więcej o tym "wniosku o interpretację" ? Jakiś
    > konkretny formularz muszę wypełnić ?

    O ile mi wiadomo to od 2007 roku interpretacje wydają nie US, ale
    Ministerstwo Finansów - właśnie po to żeby nie było 1000 różnych
    interpretacji w tej samej sprawie. Wypełniasz wniosek:
    http://tinyurl.com/yzb9hhv
    http://tinyurl.com/yzqvhzp
    płacisz chyba około 75 zł i czekasz do 3 miesięcy na interpretację i
    śpisz spokojnie :-)

    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto