  • Data: 2009-10-15 14:19:51
    Temat: Re: Dotacje Paypal a urząd skarbowy
    Od: domino773 <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z Urzędami Skarbowym jest tak samo - w jednym mieście powiedzą Ci
    > jedno, a w drugi zupełnie co innego. Nie liczy się to co "powiedzą",
    > bo najlepiej gdybyś to miał na piśmie.

    Nie mam działalności i nie chcę zaczynać. Programy byłyby za darmo, a
    jeśli komuś się spodobają, to żeby wyrazić tzw. thank you, to przesyła
    mi ileś tam zielonych. Według mnie to jest darowizna, czy jakieś
    podobne słowo :)
    Nie wiem czy to taki trudny temat, czy tylko u nas w polsce tak ciężko
    z interpretacją takiego działania. W internecie są tysiące takich
    projektów typu "donationware" i jakoś żyją. Prowadzone przez
    pojedyncze osoby gdzie można znaleźć tekst na stronie "If you like my
    software/photos then make a donation to buy me a beer"

    > Jak chcesz spać spokojnie to złóż wniosek o interpretację.

    Możesz napisać więcej o tym "wniosku o interpretację" ? Jakiś
    konkretny formularz muszę wypełnić ?