  • Data: 2011-05-08 20:58:20
    Temat: Re: Darowizna od rodziców, zakup mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/8/2011 12:00 AM, Przemolo wrote:

    > No a czy małżeństwo nie może sfinansować zakupu mieszkania np. w 70% z
    > finansów wspólnych i 30% z finansów żony? czy wówczas będą właścicielami
    > w odpowiednich nierównych proporcjach? da się tak?
    > Jakie to potem może rodzić skutki prawne?

    a w jakich proporcjach mieliby byc wspolwlascicielami,
    w 70% wspolnie i 30% oddzielnie?

    dac sie da, wystarczy notariuszowi nie mowic skad kasa,
    natomiast moze to rodzic straszne problemy pozniej jak przyjdzie sie
    dzielic majatkim, bo sad zalozy, ze skoro wzmiance w akcie notarialnym
    nie ma, to dzielimy po 50%.