  • Data: 2012-07-17 21:24:42
    Temat: Re: Chcę zrobić za darmo komuś stronę www. Czy moge?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe wrote:

    > Więc czym Ty się kierujesz NIE PŁACĄC podatków w takich sytuacjach?

    Jest pewna różnica pomiędzy "przeprowadzeniem staruszki przez ulicę"
    czy "naprawieniem żelazka sąsiadce" a zrobieniem komuś strony internetowej.
    Nie wierzę, że jako osoba ponadprzeciętnie zorientowana w podatkach
    nie wiesz jakie obowiązują przepisy. Znasz je i doskonale wiesz kiedy
    świadomie olewasz obowiązki. I urząd też zdaje sobie sprawę z ułomności tych
    przepisów,
    dlatego ich nie ściga. Może próbuje w sprawach działalnosci i tego można się
    tylko obawiać w tym
    opisanym na poczatku przypadku. Ale w sprawach zwykłych obywateli
    - osób fizycznych - nie jest w stanie nic zrobić.

    Ja np wyprowadzam psa sąsiadom jak wyjeżdżają na urlop
    za darmo, a oni w podobnych przypadkach doglądają naszego kota
    i nie uwzględniam tego w PIT, choć można czy nawet trzeba
    Wiem, że mnie nie złapią i świadomie to olewam.
    Poza tym oszczędzam im głupiej roboty i sobie czasu gdyby wpadli na pomysł
    pytania mnie dokładnie skąd się wzięła jakaś "dziwna" pozycja w PIT.
    Ja się tym właśnie kieruję.
    Wprawdzie nie mnie pytałaś, ale może Ci sie przyda odpowiedź.