  • Data: 2012-07-18 09:08:47
    Temat: Re: Chcę zrobić za darmo komuś stronę www. Czy moge?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-17 20:08, Nixe pisze:
    > Nie płacisz, dobrze zrozumiałam (wolę się upewnić)?
    Nie płacę, ale mam świadomość, że może to we mnie kiedyś uderzyć. Np.
    podczas jakiejś kontroli ktoś nieopatrznie przyzna się, że dana usługa
    została mu bezpłatnie wykonana, albo zaleję sąsiadkę i ona w ramach
    zadośćuczynienia uprzejmie doniesie do US :->

    > Więc czym Ty się kierujesz NIE PŁACĄC podatków w takich sytuacjach?
    Próbą ich nie płacenia, gdzie tylko się da, traktując podatki płacone u
    nas jako zmarnowane pieniądze :->
    Maciek