  • Data: 2012-07-18 08:58:53
    Temat: Re: Chcę zrobić za darmo komuś stronę www. Czy moge?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2012 22:01, Nixe pisze:

    > Więc wytłumacz mi jaki był sens tej wypowiedzi:
    >
    > "Wszystko jest pięknie, dokąd przyjaciele pozostają przyjaciółmi. Gdy
    > coś się popsuje, to mogą wyjść różne kwiatki, a gotowe przepisy do
    > "dowalenia" jak widać istnieją"
    > Wiem, jakie są przepisy, Gotfryd je zresztą przytaczał wielokrotnie, nie
    > tylko z okazji tego wątku i wiem, że w życiu z przyjaciółmi różnie bywa.
    >
    > Tylko_CO_w związku z tym?

    To w związku z tym, że trzeba mieć świadomość że wykonując czynności
    życia codziennego, narażamy się na łamanie tego czy innego przepisu.
    Potencjalnie może to być dla nas groźne finansowo.

    To tak, jak 2 kumpli parkuje. Jeden mówi do drugiego "ale wiesz że tutaj
    jest zakaz zatrzymywania się?". Głupotą byłoby się go pytać "ale ty
    oczywiście zawsze parkujesz legalnie?", skoro z kontekstu wynika że nie
    zawsze parkuje legalnie.

    p. m.